موزه دریانوردی بوشهر را از سیر تا پیاز بشناسید

فرانسه از دید اصفهان

رای مشاهده نمونه اساسنامه اینجا را کلیک نمایید. در صورت تأیید به منظور جایگزینی مواد اساسنامه به صورت خودکار در سامانه، گزینه «دریافت اساسنامه پیشنهادی» را انتخاب نمائید.

تذکر1. ماده اساسنامه بصورت خودکار تولید می گردد وغیر قابل ویرایش می باشد. بدیهی است تکمیل سایر ماده های اساسنامه توسط متقاضی الزامی است.‏‫‫

تذکر2. چنانچه از متن پیشنهادی اساسنامه استفاده می نمائید می بایست با کلیک کردن روی  در ستون "ویرایش" ماده مربوطه خود را با ذکر شماره ماده، بند، تبصره در ستون شرح فراخوانی نموده و در صورت لزوم ویرایش نمایید.

تذکر3. با توجه به اهمیت تکمیل مفاد اساسنامه با رعایت شماره ماده مربوطه، در صورت درج متن کلیه یا چندین ماده در شرح یک ماده مراتب درخواست متقاضی حتی پس از پذیرش نهایی در مرحله ممیزی توسط کارشناس رد می گردد و مسئولیت آن با متقاضی است.

تذکر4. از آنجا که پس از تکمیل شرح ماده های اساسنامه تعداد ماده ها و تبصره های آن توسط سامانه محاسبه و به عنوان آخرین ماده درج می گردد لذا لزومی به پیش بینی چنین ماده ای توسط متقاضی در انتهای مواد اساسنامه نمی باشد.

تذکر5. متقاضی موظف است نسبت به تکمیل کلیه جاهای خالی اساسنامه پیشنهادی و همچنین انتخاب صحیح واژه ها (سهام با نام یا بی نام) حسب مورد بر اساس اطلاعات درج شده در گامهای قبلی اقدام نماید. بدیهی است در صورت ارسال بدون رعایت مراتب فوق درخواست متقاضی پذیرفته نخواهد شد.

ارزان بلیط